Nousiainen

Omakotitontit - Hintojen pysyvä alennus!

Published: lokakuu 13, 2015
Karhunperkon I-alueen tontit Karhunperkon tontit sijaitsevat viihtyisällä pientaloalueella noin 2 km päässä Nousiaisten Nummen keskustaajaman...

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Haku







Kansalaisneuvonta ‚Äď keskitetty√§ neuvontaa julkisten palvelujen k√§ytt√§jille

 
Kansalaisneuvonta on julkisten palvelujen käyttäjille suunnattu neuvontapalvelu, joka tukee muiden viranomaisten omia neuvontapalveluita.
 
Kansalaisneuvonnan tehtävä on:
auttaa kansalaista löytämään oikea viranomainen tai viranomaisen sähköinen palvelu asiansa hoitamiseen
tarjota tukea sähköisen asioinnin tukipalveluihin
vastata yleisluontoisiin julkisia palveluita koskeviin kysymyksiin
 
 

Palvelukanavat, aukioloajat ja palvelukielet

 
 
Kansalaisneuvonnan palvelukanavia ovat:

verkkosivusto (Kansalaisneuvonta.fi, Medborgarradgivning.fi, Publicserviceinfo.fi) sähköisine yhteydenottolomakkeineen

puhelin (0295 000)

s√§hk√∂posti ( T√§m√§ s√§hk√∂postiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen n√§hd√§ksesi sen. )

tekstiviestikanava suomalaisissa matkapuhelinliittymissä erityisryhmille, kuten puhe- ja kuulo-
vammaisille ‚Äď numero 13145, kysymysviestin alkuun Kn
 

Puhelinneuvonta palvelee maanantaista perjantaihin klo 8‚Äď21 ja lauantaisin klo 9‚Äď15 numerossa 0295 000. Palvelu on suljettu sunnuntaisin ja arkipyhin√§. Asiakkaita palvellaan suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
 

Puhelu tai tekstiviesti maksaa vain operaattorin paikallisverkko-, matkapuhelin- tai tekstiviestimaksun. Itse palvelu on maksuton.
 
Omat verkkopalvelut ajan tasalle
 
Kansalaisneuvonta on tukipalvelu, joka neuvoo ja ohjaa. Sen kautta ei voi kuitenkaan hoitaa varsinaista asiointia, joka tapahtuu vastaisuudessakin organisaatioiden omien palvelukanavien kautta. Viranomaisten on siis edelleen kehitettävä omia palvelukanaviaan ja viestittävä niistä kansalaisille.
 
Verkkosivustot ovat yksi Kansalaisneuvonnan palveluneuvojien tärkeimmistä tiedonlähteistä. Siksi viranomaisten on pidettävä erityistä huolta omien verkkopalveluidensa sisällön löydettävyydestä ja ajantasaisuudesta sekä tietojen oikeellisuudesta myös Suomi.fi:ssä.
 
Kansalaisneuvonnan hyödyt meille viranomaisille
 
Helpottaa kansalaisten asiointia julkisissa palveluissa
Vähentää hätänumeroon soitettavien kiireettömien puheluiden määrää
Tukee ja täydentää julkisen hallinnon muiden neuvontapalveluiden toimintaa
Ohjaa sähköisiin palveluihin
 
Kysyttävää?
 
Onko sinulla kysyttävää Kansalaisneuvonnasta?
Ota yhteyttä apulaisjohtaja Hannu Korkealaan, puh. 0400 717 630, hannu.korkeala(at)valtiokonttori.fi.
 
> Lisätietoja Kansalaisen yleisneuvontapalvelu -hankkeesta valtiovarainministeriön verkkosivuilta
> Suomi.fin Ty√∂huone ‚Äď tietoja ja palveluja viranomaisille
 
Kansalaisneuvonta on Valtiokonttorin tuottama palvelu. Kansalaisen yleisneuvontapalvelu -hanke on osa julkisen hallinnon asiakaspalvelun ja asioinnin kehittämistä. Hanke kuuluu valtiovarainministeriön SADe-ohjelmaan ja liittyy kiinteästi Asiakaspalvelu 2014 -hankkeeseen.

 

 
  Click to listen highlighted text! Kansalaisneuvonta Tulosta S√§hk√∂posti Kansalaisneuvonta ‚Äď keskitetty√§ neuvontaa julkisten palvelujen k√§ytt√§jille   Kansalaisneuvonta on julkisten palvelujen k√§ytt√§jille suunnattu neuvontapalvelu, joka tukee muiden viranomaisten omia neuvontapalveluita.   Kansalaisneuvonnan teht√§v√§ on:auttaa kansalaista l√∂yt√§m√§√§n oikea viranomainen tai viranomaisen s√§hk√∂inen palvelu asiansa hoitamiseen tarjota tukea s√§hk√∂isen asioinnin tukipalveluihin vastata yleisluontoisiin julkisia palveluita koskeviin kysymyksiin     Palvelukanavat, aukioloajat ja palvelukielet     Kansalaisneuvonnan palvelukanavia ovat: verkkosivusto (Kansalaisneuvonta.fi, Medborgarradgivning.fi, Publicserviceinfo.fi) s√§hk√∂isine yhteydenottolomakkeineen puhelin (0295 000) s√§hk√∂posti ( T√§m√§ s√§hk√∂postiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen n√§hd√§ksesi sen. document.getElementById(cloakc9c17b1216a0f265ef17471938504e33).innerHTML = ; var prefix = ma + il + to; var path = hr + ef + =; var addyc9c17b1216a0f265ef17471938504e33 = palveluneuvoja + @; addyc9c17b1216a0f265ef17471938504e33 = addyc9c17b1216a0f265ef17471938504e33 + kansalaisneuvonta + . + fi; var addy_textc9c17b1216a0f265ef17471938504e33 = palveluneuvoja + @ + kansalaisneuvonta + . + fi;document.getElementById(cloakc9c17b1216a0f265ef17471938504e33).innerHTML += +addy_textc9c17b1216a0f265ef17471938504e33+;  ) tekstiviestikanava suomalaisissa matkapuhelinliittymiss√§ erityisryhmille, kuten puhe- ja kuulo- vammaisille ‚Äď numero 13145, kysymysviestin alkuun Kn   Puhelinneuvonta palvelee maanantaista perjantaihin klo 8‚Äď21 ja lauantaisin klo 9‚Äď15 numerossa 0295 000. Palvelu on suljettu sunnuntaisin ja arkipyhin√§. Asiakkaita palvellaan suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.   Puhelu tai tekstiviesti maksaa vain operaattorin paikallisverkko-, matkapuhelin- tai tekstiviestimaksun. Itse palvelu on maksuton.   Omat verkkopalvelut ajan tasalle   Kansalaisneuvonta on tukipalvelu, joka neuvoo ja ohjaa. Sen kautta ei voi kuitenkaan hoitaa varsinaista asiointia, joka tapahtuu vastaisuudessakin organisaatioiden omien palvelukanavien kautta. Viranomaisten on siis edelleen kehitett√§v√§ omia palvelukanaviaan ja viestitt√§v√§ niist√§ kansalaisille.   Verkkosivustot ovat yksi Kansalaisneuvonnan palveluneuvojien t√§rkeimmist√§ tiedonl√§hteist√§. Siksi viranomaisten on pidett√§v√§ erityist√§ huolta omien verkkopalveluidensa sis√§ll√∂n l√∂ydett√§vyydest√§ ja ajantasaisuudesta sek√§ tietojen oikeellisuudesta my√∂s Suomi.fi:ss√§.   Kansalaisneuvonnan hy√∂dyt meille viranomaisille   Helpottaa kansalaisten asiointia julkisissa palveluissa V√§hent√§√§ h√§t√§numeroon soitettavien kiireett√∂mien puheluiden m√§√§r√§√§ Tukee ja t√§ydent√§√§ julkisen hallinnon muiden neuvontapalveluiden toimintaa Ohjaa s√§hk√∂isiin palveluihin   Kysytt√§v√§√§?   Onko sinulla kysytt√§v√§√§ Kansalaisneuvonnasta? Ota yhteytt√§ apulaisjohtaja Hannu Korkealaan, puh. 0400 717 630, hannu.korkeala(at)valtiokonttori.fi.   > Lis√§tietoja Kansalaisen yleisneuvontapalvelu -hankkeesta valtiovarainministeri√∂n verkkosivuilta > Suomi.fin Ty√∂huone ‚Äď tietoja ja palveluja viranomaisille   Kansalaisneuvonta on Valtiokonttorin tuottama palvelu. Kansalaisen yleisneuvontapalvelu -hanke on osa julkisen hallinnon asiakaspalvelun ja asioinnin kehitt√§mist√§. Hanke kuuluu valtiovarainministeri√∂n SADe-ohjelmaan ja liittyy kiinte√§sti Asiakaspalvelu 2014 -hankkeeseen.    
A-- A- A A+ A++

Nousiaisten kunta
Hallintokuja 2
21270 NOUSIAINEN
Kunnanvirasto avoinna arkisin klo 9:00-15:00
puh. (02) 4391 211, faksi (02) 4391 210
nousiaisten.kunta@nousiainen.fi
Click to listen highlighted text!